mmiia.blogg.se

Min blogg om allt och inget...

Egen-tid

Kategori: Allmänt

God morgon världen! =)
 
Sitter här i min ensamhet och kollar på nyhetsmorgon och tjötar med Emma i telefon.
 
Älskling är iväg och jobbar med sin pappa, han blir borta både idag och ända till imorrn eftermiddag. Vilket betyder att jag har egen-tid för första gången på evigheter! ;) Känns riktigt najs även om jag såklart saknar min fina älskling!
 
Ska ta mig en kopp kaffe på balkongen strax sen ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för dagen! Måste till arbetsförmedlingen och påanmäla mig igen då jag är klar med valideringen nu. Sen blir det fika med Emma och vidare upp till hennes stuga för att umgås. Mys! =)
 
 
Någon som är sugen på att gå på Creedence-kväll den 14 september förresten? Jag blev grymt sugen när jag såg det här. =) ->  http://www.ticnet.se/event/creedence-clearwater-revival-john-fogerty-evening-biljetter/268977
 
 
Ha en underbar dag alla! Det ska jag iaf! ;)
 
 
 
Kommentera inlägget här: