mmiia.blogg.se

Min blogg om allt och inget...

Härliga sommar!

Kategori: Allmänt

Fy sjutton så jäkla underbart det är med sol och värme! =) Man vaknar med ett leende på läpparna. Kan väl hända att medicinerna gör sitt också. Började ju äta fluoxetin för ett par veckor sen igen efter att jag varit hos läkaren för konstant trötthet och huvudvärk och skit. Hade nog inte ens fattat själv att jag inte mådde så himla prima men nu känner jag verkligen vilken skillnad det är. Känner mig som en normal människa igen. Är glad och lycklig. Ångesten är borta. Inte småsur och irriterad hela tiden. Inte trött! Det är underbart! Är det så här alla andra går runt och mår hela tiden? Haha... ;)
 
Har min älskade lilla groda här extra sen igår. Så mysigt! <3 Igår var vi ute och spelade badminton i nästan 3 timmar. Riktigt kul. Sen fick mitt lilla hjärta äntligen lite vänner här ute på gården. Perfekt nu till sommaren så han har någon att leka med. Han var ute och lekte ända till kl. 20 vilket i normala fall är ca 30 min efter läggdags. Men är sommar ju så man får väl göra lite undantag. =)
 
Idag ska vi iväg och ta årets första dopp. Kallt mån tro? Förmodligen men ändå najs! =) Får vänta till tvätten är klar bara så blir lagom att åka iväg efter vi käkat lunch.
 
Ha en underbar dag alla söta! =) <3
Kommentera inlägget här: