mmiia.blogg.se

Min blogg om allt och inget...

Hurtbulle

Kategori: Allmänt

Japp idag är jag minsann en hurtbulle. ;P Har varit uppe sen strax efter kl. 6... Hunnit med att äta frukost, få i ordning Felix till skolan och skickat iväg honom, tvättat 3 maskiner tvätt och hängt upp och nu ska jag dricka en kopp kaffe och försöka lägga över de få bilder jag tog med mobilen i gbg på datorn. Tänkte att jag ska lägga upp dem här på bloggen sen. =) 
 
Känner att jag måste hålla igång trots att jag går hemma igen. Annars blir jag nog galen. Lägger jag mig och sover igen så vet jag att jag vaknar med huvudvärk som inte går över sen och det är ju så inte värt!
 
Hoppas på att min arbetsförmedlare hör av sig idag också. Skrev till henne igår (fick ej tag på i telefon) och ifrågasatte varför vi inte kan sitta hemifrån och fortsätta läsa medan de fixar lokalerna och sedan bara komma in till arbetsförmedlingen för att skriva proven där. Är ju liksom inget praktiskt i kurserna ännu. Men men det går väl säkert inte för att sitter man vid en dator hemma och studerar så är det ju som att vara ledig till skillnad från att sitta på plats i en lokal framför en dator och göra exakt samma sak...
 
Nä som sagt. Nu dags för en liten kopp kaffe sen lägga in bilder sen uppdaterar jag här igen. ;)
 
(Bilden är lånad från medvetenkost.se)
 
 
 
Kommentera inlägget här: