mmiia.blogg.se

Min blogg om allt och inget...

Jobb sökes...

Kategori: Allmänt

... för ett par veckor (?) framöver.
 
Allra helst ett arbete där man slipper allt för mycket sociala kontakter, dagtid (=8.00-16.00), maxavstånd 1-2 bussresor med stadsbuss.
 
Finnes: Hormonell, gravid kvinna med social fobi, depressiva tendenser och allmän bitterhet mot världen (för tillfället).
 
 
 
Suck! Är så trött och sur på allt! Jävla arbetsförmedlingen har strulat till det med utbildningen. Lokalerna där vi var dög tydligen inte. För små, dålig ventilation, inte handikappsanpassat osv. Och det kommer de på när vi gått utbildningen i 4 veckor?!? Och inte kan de infomera om det i tid heller utan i fredags fick vi reda på att på måndag (=idag) så måste vi gå och anmäla oss som arbetssökande igen då utbildningen måste pausas under tiden medan de bygger om lokalerna. Ingen info om hur lång tid det kommer ta heller...
 
 
 
Måste dock tacka mina underbara systrar <3 som tog med mig till Göteborg i helgen och hade ordnat så mysigt med hotell och middag m.m. Fick mig att glömma av alla tråkigheter ett tag... Mycket najs! =)
 
 
Åh just det. Är med bebis! =) Såg att jag råkade avslöja det lite tidigare i det här blogginlägget. Haha.. =) Mycket glada är vi för detta! Felix är jätteglad för att han ska bli storebror. =)
Gick precis in i vecka 16 så har redan gått ganska så långt. =)) Längtar till ultraljudet som är den 10 oktober. Ska bli mys att se den lilla filuren i magen. Kan redan känna lite smått hur det rör sig. Hihi. =)
 
 
Ja detta blev ju ett lite blandat blogginlägg. Både negativt och positivt. Men kände att jag behövde skriva av mig lite. Känner mig redan lite gladare än jag gjorde när jag vaknade. Haha... ;)
 
Ha en underbar dag i det ack så inte underbara vädret.
Jag ska ta och pallra mig ner till arbetsförmedlingen och anmäla mig som arbetssökande och skälla lite på folk. Hehe...
 
 
Kommentera inlägget här: