mmiia.blogg.se

Min blogg om allt och inget...

Sur...

Kategori: Allmänt

Alltid lika härligt att vakna sur på morgonen eller snarare natten som det varit i mitt fall idag...
 
Lillplutten har kli i munnen kombinerat med tillväxtperiod just nu så är ett par gånger jag måste gå upp på natten och som om det inte vore nog med det så har han precis lärt sig att vända sig själv till mage vilket han gör i sömnen av någon anledning och så vaknar han av det och blir lite ledsen. Men en sån härlig liten plutt kan man inte bli sur på dock. <3
 
Min jäkla sambo däremot som sover som en jävla stock - låter som ett sågverk, viftar med armar och ben och tar upp hela jävla sängen och skiter fullständigt i att vakna om nätterna, honom kan jag bli sur på och det med all rätt tycker jag! Hahaha, måste få skriva av mig lite ilska... Älskar ju givetvis honom också men ibland blir jag galen!
 
Som om det inte vore nog så har jag drömt extrema mardrömmar de stunder jag kunnat sova i natt. Gissar att det är för att det av någon konstig anledning har börjat höras konstiga ljud och hända konstiga saker i att av rummen i vår lägenhet. Crosstrainern startar sig själv och helt plötsligt har någon/något tagit sig fram ett par hundra meter på den, låter som om någon går omkring i rummet och dörrarna öppnas av sig själva.... Hya! Inte najs alls sånt där. Skrämmer skiten ur mig...
 
Nä men nog om detta nu. Var ju evigheter sen jag bloggade sist... Mycket som har hänt som vanligt. Tror inte ens jag skrivit om att jag var gravid?!? Har iaf fått en underbar liten pojke som nu är 4 månader. Jäklar så fort tiden går! Hinner knappt med själv... Låter btw som om han håller på att vakna till liv nu så är väl bäst att jag avslutar här...
 
Ha en finemang dag alla ni söta! =)
 
 
Kommentera inlägget här: